Pieredze visām maņām



PIEREDZE VISĀM MAŅĀM


Dāņu MENU aicināja mūs apmeklēt viņu Audo. Mēs bijām gatavi, satraukti un iekāpām vilcienā Rietumjutlandē. Ierodoties Nordhavnenā un ieraugot skaistu, sadegušo sarkano ēku, mūs sagaidīja MENU Audo, kas ir viena no vecākajām ēkām Nordhavnenā - ko šis Audo patiesībā nozīmē, mēs uzzinājām dienas gaitā.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Bija rīts, pelēks un drūms laiks, bet sagaidīšana viesu uzņemšanas nodaļā bija kā saules stariņš, un mēs uzreiz jutāmies gaidīti un kā mājās. Sagaidīšanas zonā mūs sagaidīja skaisti, dabiski un silti toņi, viesu rosība, kas darbojās skaistajā apkārtnē, un viesi, kas vienkārši iegriezās uz kafijas tasi.



MENU - ģimenes stāsts

Mēs esam pārcēlušies uz lielajām kāpnēm, kas ļoti dabiskā veidā ir gandrīz interjera dizaina sirds. Vai tās ir skaistās detaļas, vai ziņkāre redzēt vairāk, kas jūs piesaista, var tikai nojaust...

Apsveikums no MENU un pēc tam pirmo prezentāciju uzsāka Joahims Kornbeks Hansens - 3. paaudze. Stāsts, kura saknes meklējamas 1978. gadā, kad uzņēmums faktiski bija tērauda rūpnīca Norup Stålfabrik. Joahima vectēvs bija nodarbināts tērauda rūpnīcā, un viņam tika dota iespēja izvēlēties - vai zaudēt darbu - iztikas avotu -, vai arī iegādāties rūpnīcas atliekas. Viņa vectēvs lolojis ģimeni un drošību, ko nodrošināja pastāvīgie ienākumi. Ar lepnu skatienu un zināmu nostalģiju Joahims stāsta, ka viņa vecvecākiem nācies ieķīlāt zelta pulksteni, lai atrastu kapitālu tērauda rūpnīcas pārņemšanai. Nav šaubu, ka šī ir lepna ģimenes vēsture un ka zelta pulkstenis, kas joprojām ir ģimenes īpašumā, ir nodrošinājis vidi šim piedzīvojumam un daudziem lieliskiem stāstiem draugiem un ģimenei - un tagad dalās arī ar mums.

Vectēvs Saimons Hansens vispirms bija cilvēks, kas nodarbojās ar finansēm, un viņa mērķis bija nodrošināt ģimenei maizi uz galda un nodrošināt viņu nākotni. Tajā laikā uzņēmumam nebija ambīciju par starptautisku piedzīvojumu.

Joahima tēvs Bjarne Hansens kļuva par ģimenes uzņēmuma otro paaudzi, un līdz ar viņu vīzija patiešām sāka attīstīties. Līdz ar Bjarne vīziju sākās sadarbība ar ārējiem dizaineriem - stratēģija, kas turpinās līdz pat šai dienai. Sākumā tas, ko mēs šodien pazīstam kā MENU, galvenokārt bija pazīstams ar mazākiem aksesuāriem, galvenokārt virtuvei.
MENU; nosaukums, zīmols, sakritība

MENU; nosaukums, zīmols, sakritība

Ja jūs, tāpat kā mēs, esat aizdomājušies par šo nosaukumu - un, iespējams, vēl vairāk tagad, kad zinām, ka viss sākās kā tērauda rūpnīca un vēlāk kļuva par virtuves piederumu ražotni -, patiesībā tā ir drīzāk sakritība nekā kas cits.

Pagājušā gadsimta astoņdesmitajos un deviņdesmitajos gados dizainers Bents Falks bija atvaļinājumā Grieķijā. Viņš atrada skārda zīmi ar uzrakstu MENU. Viņam tā šķita smieklīga, un viņš to atveda mājās uz Dāniju. MENU jau tolaik iegāja vēsturē, taču sākotnēji kā sērija. Kad uzņēmums mainīja stilu un virzienu, MENU nosaukums netika pilnībā aizmirsts. MENU bija jauks skanējums, un, veicot nelielu izpēti, tika noskaidrots, ka franču valodā tas nozīmē "detaļas". Tagad vairs nebija šaubu! Tas bija nosaukums, kas veidos nākotni.

Sēžot, klausoties un labprāt pierakstot piezīmes, jūs nevarat neiespaidoties un iemīlēties MENU stāstā.

The Audo - tagad un nākotnē!

Ar The Audo ir izdomāts daudz pārsteidzošu ideju, kas pilnībā atbilst zīmola MENU DNS. Pēc lieliskā stāsta par Audo mēs esam atraisīti un gatavi izpētīt paši. Mēs esam pārsteigti; tas ir tik estētiski skaists, un jūs jūtaties kā mājās. Katra detaļa ir labi pārdomāta, pārdomāta un saskaņota ar pārējo interjeru.

Vīzija ir bijusi izpludināt robežas starp darba vietu un mājām. Joahims paskaidroja, ka ar Connected Spaces viņi vēlas sniegt mums VISU pieredzi un parādīt zīmolu tā funkcijās. MENU produktu apskatei jābūt pieredzei. Tikai vienas stundas laikā viņiem ir izdevies ļaut mums piedzīvot MENU. Kafija tika pasniegta MENU katliņā, mēs dzeram no MENU glāzēm, sēžam lielā, skaistā modulārā dīvānā no MENU, un mūsu acis piesaista skaistas MENU lampas un aksesuāri. MENU patiešām ir iegājis mums zem ādas - un mēs šeit esam pavadījuši tikai stundu.

Audo piedāvā kaut ko ikvienam, lai kāds būtu jūsu apmeklējuma iemesls.
Nepieciešama īpaša nakšņošana? Tad rezervējiet istabu viesnīcā, brokastojiet kafejnīcā, pārlūkojiet veikalu, lai iegādātos aizraujošus produktus, apmeklējiet bibliotēku vai izmantojiet to kā savu darba vietu visai dienai - kafija ir lieliska, atmosfēra un vide ir fantastiska. Ar vīziju radīt "telpu", kurā mēs varam būt kopā un iedvesmoties, jūs nevarat palikt bez iespaida, pārsteiguma un valdzinājuma - misija ir izpildīta.

"Mēs vēlamies padarīt pasauli labāku."
Audo ir elastīgs rotaļu laukums.

MENU; dizaineru zīmols

Ar trim skaidrām un atšķirīgām dizaina vērtībām ir noteikta stratēģija, kā jāizskatās MENU produktam. Stratēģija, kas sākās 2010. gadā, kad MENU ieviesa maigā minimālisma stilu: Stils ir silts, maigs un mājīgs. Silts savās krāsās, toņos un materiālos; maigs savā izteiksmes veidā; mājīgs dāņu stilā, kur mēs, iespējams, varam iestarpināt mūsu dāņu vārdu "hygge". Ar maigo minimālismu viņi vēlas radīt dizainu, kas ir stingrs, bet ērts.

Trīs dizaina vērtības ir aprakstītas šādi:
1. Clean - Mīkstais minimālisms un vienkāršs skaistums
2. Clever - pārdomātas detaļas, funkcionālas un inovatīvas
3. Dabisks - neitrāli toņi, siltas krāsas, moderns, neuzkrītošs un dabisks


Un MENU ir skaists, tas darbojas, un toņi ir silti - gribas palikt sēdēt uz lielā modulārā dīvāna, un ir gandrīz grūti kādu brīdi nepalikt.
Pārsteidzoša pieredze

Pārsteidzoša pieredze

Bagātināti ar iespaidiem un pieredzi, mēs esam gatavi doties uz savu viesnīcas numuru. MENU Audo saņem visus mūsu ieteikumus. Ja esat Kopenhāgenā, iegriezieties pie mums un baudiet labu kafiju.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kopenhāgena
Tālrunis: +45 31 26 30 80

Vairāk par to, ko piedāvā The Audo, lasiet viņu tīmekļa vietnē: theaudo.com!