Prasības

Ja saņemtais produkts ir bojāts vai bojāts, jums ir jāiesniedz prasība.

Svarīgi:

Svarīgi: ir ļoti svarīgi saglabāt oriģinālo iepakojumu. Ja to nedarīsiet, iespējams, ka nevarēsiet iesniegt prasību pret kravas nosūtītāju. Produktu drīkst pārvadāt tikai mūsu apstiprinātie pārvadājumu uzņēmumi.

Veicot pasūtījumu, jūs saņēmāt saiti, kas ļauj sekot līdzi jūsu pasūtījuma statusam. Šo saiti varat izmantot arī, lai atvērtu prasību- vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Prasība" un izpildiet norādījumus.

Mūsu izpalīdzīgā Klientu apkalpošanas komanda apstrādās prasību un sazināsies ar jums pēc iespējas ātrāk - dažu darba dienu laikā.

Lūdzu, nesūtiet mums bojāto vai bojāto produktu, ja vien mēs to nelūdzam.
Vēl kādi jautājumi par prasībām?

Vēl kādi jautājumi par prasībām?

Sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu info@lampemesteren.lv vai +371 66 155 208- mēs labprāt palīdzēsim. Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.