Svarīgi:
Svarīgi: ir ļoti svarīgi saglabāt oriģinālo iepakojumu. Ja to nedarīsiet, iespējams, ka nevarēsiet iesniegt prasību pret kravas nosūtītāju. Produktu drīkst pārvadāt tikai mūsu apstiprinātie pārvadājumu uzņēmumi.
Veicot pasūtījumu, jūs saņēmāt saiti, kas ļauj sekot līdzi jūsu pasūtījuma statusam. Šo saiti varat izmantot arī, lai atvērtu prasību- vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Prasība" un izpildiet norādījumus.
Mūsu izpalīdzīgā Klientu apkalpošanas komanda apstrādās prasību un sazināsies ar jums pēc iespējas ātrāk - dažu darba dienu laikā.
Lūdzu, nesūtiet mums bojāto vai bojāto produktu, ja vien mēs to nelūdzam.