Biežāk uzdotie jautājumi

Pieci labākie

Kāpēc neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu?
Ja neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu pa pastu, iespējams, ka jūsu e-pasta adrese ir ievadīta nepareizi. Sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu - viņi var ātri veikt labojumus.

Kad man tiks iekasēta maksa par pirkumu?
Maksa par pirkumu netiks iekasēta, kamēr pasūtījums netiks nosūtīts no mūsu noliktavas.

Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Mēs piegādājam sūtījumus visā pasaulē, izmantojot DPD, UPS, GLS un DSV. Piegādes laiks ir atkarīgs no piegādes adreses, kā arī no tā, vai prece ir noliktavā jūsu vēlamajā krāsā/variantā. Speciālie pasūtījumi var paildzināt piegādes laiku - informāciju par paredzamo ražošanas laiku varat atrast atsevišķu produktu aprakstos.

Ja iespējams, jūsu pasūtījums tiks nosūtīts tajā pašā dienā, kad veicat pasūtījumu.

Vai Lampemesteren.hu ir veikals?
Jā - mums ir veikals/izstādes Kopenhāgenā un mūsu galvenajā mītnē Ringkēbingā, Dānijā.

Ko darīt, ja rodas problēmas ar pasūtīto preci?
Visātrākais un vienkāršākais veids, kā iesniegt pretenziju, ir izmantot unikālo pasūtījuma statusa saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas. Vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Prasība" un izpildiet norādījumus. Kad mēs saņemsim jūsu prasību, kāds no mūsu Klientu apkalpošanas nodaļas darbiniekiem to apstrādās un sazināsies ar jums pēc iespējas ātrāk.

Kā izmantot atlaižu kodu?

1.Ievietojiet produktu iepirkumu grozā
2.Dodieties uz iepirkumu grozu
3.1. solī redzēsiet lodziņu, kurā varat ievadīt atlaižu kodu/dāvanu karti
4.Ievadiet kodu un noklikšķiniet uz "Atjaunināt", lai to aktivizētu.

Turpmāk pievienotajā videoklipā varat redzēt, kā tieši rīkoties:

Iepirkšanās, pasūtīšana un maksājums

Kā veikt pasūtījumu?
Kad esat atradis meklēto...

1) Ievietojiet produktu iepirkumu grozā, noklikšķinot uz "PIEVIENOT GROZĀ". Ekrāna augšējā labajā stūrī redzēsiet sarkanu joslu ar uzrakstu "KOŠĪKS". Lai pabeigtu pirkumu, noklikšķiniet uz "IET UZ GROZU".

2) Tagad jums ir divas izvēles iespējas - "TURPINĀT IEPIRKTIES" vai "NĀKAMAIS SOLIS". Šeit varat ievadīt atlaižu kodu vai izmantot dāvanu karti, izvēlēties piegādes veidu vai pievienot komentārus savam pasūtījumam. Ja esat gatavs doties tālāk, noklikšķiniet uz "NĀKAMAIS SOLIS".

3) Šeit varat ievadīt savu personisko informāciju vai pieteikties, ja jau esat reģistrējies kā klients. Varat arī abonēt mūsu jaunumus vai pievienot citu piegādes adresi. Lai turpinātu, jums ir jāpieņem mūsu noteikumi un nosacījumi. (Tos varat izlasīt, noklikšķinot uz sarkanās saites.) Noklikšķiniet uz "NĀKAMAIS SOLIS ".

4) Tagad jums ir iespēja veikt izmaiņas rēķina/piegādes adresē vai piegādes veidā. Izvēlieties vēlamo maksāšanas metodi un noklikšķiniet uz "Nākošais solis".

5) Ja maksājat ar kredītkarti, debetkarti vai PayPal, ievadiet nepieciešamo informāciju un izpildiet norādījumus. Kad pirkums ir pabeigts, jūs redzēsiet pasūtījuma apstiprinājumu. (Ja maksājat, izmantojot rēķinu vai bankas pārskaitījumu, jūs pāriet tieši uz apstiprinājumu.)

Ko darīt, ja neesmu atradis meklēto?
Produktus varat meklēt vairākos dažādos veidos:

1) lapas augšpusē ir meklēšanas lauks. Tajā varat meklēt konkrētu lampu ("PH 5"), stilu vai veidu ("āra lampas"), dizaineru vai ražotāju ("Artemide") vai pat krāsu.

2) Galvenajā izvēlnē jūs atradīsiet saites, lai pārlūkotu visu mūsu piedāvājumu, kā arī jaunumus, produktus pārdošanā, zīmolus, dizainerus, kā arī daudz iedvesmojošu ieteikumu un rakstu.

3) Lapas kreisajā pusē bieži redzēsiet meklēšanas sadaļu, kurā varat filtrēt meklēšanu pēc veida, krāsas, materiāla un daudz kā cita.

Ko darīt, ja man joprojām ir jautājumi?
Sazinieties ar mums pa tālruni +371 66 155 208 vai info@lampemesteren.lv – mūsu Klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks labprāt jums palīdzēs!
Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu?
Lampemesteren.lv mēs pieņemam maksājumus, izmantojot VISA un Mastercard. Mēs pieņemam arī PayPal un bankas pārskaitījumus. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas jūs varēsiet redzēt visus attiecīgos maksājumus.
Ja maksājat ar kredītkarti, rezervēto summu no jūsu konta noņemsim 2 darba dienu laikā.

Vai es varu samaksāt, kad mans pasūtījums ir piegādāts?
Pēcapmaksa (Maksa: 3 EUR)
Piegādes gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts par skaidru naudu, lūdzu, ņemiet vērā šādu informāciju:
- Visa pasūtījuma summa tiek samaksāta tieši kurjeram, kas piegādā pasūtījumu.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par summām, kas pārsniedz 1300 EUR
- Piegādes pakalpojumam ir iespēj

Vai es varu veikt pasūtījumu pa pastu vai faksu?
Nē. Drošības apsvērumu dēļ mēs nevaram pieņemt pasūtījumus pa pastu vai faksu. Mūsu Klientu apkalpošanas dienesta darbinieki ar prieku palīdzēs jums veikt pasūtījumu mūsu interneta veikalā, taču jums pašam būs jāveic faktiskais pasūtījums.

Vai maksāšana tiešsaistē ir droša?
Pilnīgi noteikti. Tā kā Lampemesteren.lv drošība ir galvenā prioritāte, visa saziņa starp karšu īpašniekiem un mūsu maksājumu sistēmu notiek, izmantojot šifrētu SSL (Secure Socket Layer) savienojumu. Citiem vārdiem sakot, tikai Nets, kas mūsu vārdā apkopo digitālos maksājumus, var piekļūt jūsu datiem. Mēs redzēsim tikai to, vai jūsu darījums ir vai nav apstiprināts.

Kādus dokumentus es saņemšu?
Tiklīdz apstiprināsiet savu pasūtījumu, mēs jums nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu, kurā būs norādīts, ko esat pasūtījis un par ko esat samaksājis. Lūdzu, saglabājiet un/vai izdrukājiet šo apstiprinājumu, jo tas kalpo arī kā garantijas apliecinājums.

Piegāde

Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Mēs piegādājam visā pasaulē un sūtījumus piegādājam, izmantojot DPD, UPS, GLS un DSV. Piegādes laiks ir atkarīgs no piegādes adreses, kā arī no tā, vai prece ir noliktavā jūsu vēlamajā krāsā/variantā. Speciālie pasūtījumi var paildzināt piegādes laiku - informāciju par paredzamo ražošanas laiku varat atrast atsevišķu produktu aprakstos.

Vai pasūtījumu var piegādāt uz citu vietu, kas nav mana norēķinu adrese?
Jā. Pasūtīšanas procesā jums ir iespēja ievadīt citu piegādes adresi.

Vai pēc pasūtījuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi?
Lai mainītu piegādes adresi, vienkārši izmantojiet savu unikālo pasūtījuma statusa saiti, taču ņemiet vērā, ka pēc rēķina izrakstīšanas izmaiņas pasūtījumā veikt nevar.

Kas notiek, ja mans pasūtījums pazūd transportēšanas laikā?
Ja paredzamais piegādes termiņš ir pagājis, bet jūs joprojām neesat saņēmis savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu - viņi labprāt izpētīs un noskaidros, kas noticis ar jūsu sūtījumu. Vienkārši nosūtiet mums e-pastu uz šādu adresi info@lampemesteren.lv vai zvaniet mums pa tālruni +371 66 155 208.
Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Atgriešana un pretenzijas

Ko darīt, ja, piegādājot manu pasūtījumu, iepakojums ir bojāts?
Saņemot pasūtījumu, pārbaudiet, vai nav redzamu bojājumu. Ja iepakojums ir bojāts vai redzat citas bojājuma pazīmes, vai nu pieņemiet piegādi, ņemot vērā iespējamos iepakojuma satura bojājumus, vai arī pilnībā atteiksiet piegādi un ļaujiet piegādes uzņēmumam atgriezt iepakojumu mums.

Vai es varu iesniegt pretenziju par bojātu produktu?
Iepērkoties Lampemesteren.lv, jūs varat iesniegt prasību par jebkādiem defektiem, kas radušies 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža. Mēs atmaksāsim pirkuma cenu, ieskaitot piegādes izmaksas, ja vien pretenzija tiks apstiprināta.

Vai es varu atgriezt preci, ar kuru neesmu apmierināts?
Jā, jūs varat atgriezt produktu līdz 100 dienām pēc tā saņemšanas un saņemt atpakaļ naudu par produkta cenu, atskaitot piegādes izmaksas.

Ja atgriežat produktu, jo esat mainījis savas domas, jūs maksājat par piegādi.

Ja izstrādājums ir uzstādīts vai uz tā ir lietošanas, nolietojuma vai bojājumu pazīmes, mēs paturam tiesības atteikt atgriešanu.
Uzziniet vairāk par pretenzijām šeit..

Uzziniet vairāk par atgriešanu šeit..

Uzziniet vairāk par kompensācijām šeit..