Kā veikt pasūtījumu?Kad esat atradis meklēto...
1) Ievietojiet produktu iepirkumu grozā, noklikšķinot uz "PIEVIENOT GROZĀ". Ekrāna augšējā labajā stūrī redzēsiet sarkanu joslu ar uzrakstu "KOŠĪKS". Lai pabeigtu pirkumu, noklikšķiniet uz "IET UZ GROZU".
2) Tagad jums ir divas izvēles iespējas - "TURPINĀT IEPIRKTIES" vai "NĀKAMAIS SOLIS". Šeit varat ievadīt atlaižu kodu vai izmantot dāvanu karti, izvēlēties piegādes veidu vai pievienot komentārus savam pasūtījumam. Ja esat gatavs doties tālāk, noklikšķiniet uz "NĀKAMAIS SOLIS".
3) Šeit varat ievadīt savu personisko informāciju vai pieteikties, ja jau esat reģistrējies kā klients. Varat arī abonēt mūsu jaunumus vai pievienot citu piegādes adresi. Lai turpinātu, jums ir jāpieņem mūsu noteikumi un nosacījumi. (Tos varat izlasīt, noklikšķinot uz sarkanās saites.) Noklikšķiniet uz "NĀKAMAIS SOLIS ".
4) Tagad jums ir iespēja veikt izmaiņas rēķina/piegādes adresē vai piegādes veidā. Izvēlieties vēlamo maksāšanas metodi un noklikšķiniet uz "Nākošais solis".
5) Ja maksājat ar kredītkarti, debetkarti vai PayPal, ievadiet nepieciešamo informāciju un izpildiet norādījumus. Kad pirkums ir pabeigts, jūs redzēsiet pasūtījuma apstiprinājumu. (Ja maksājat, izmantojot rēķinu vai bankas pārskaitījumu, jūs pāriet tieši uz apstiprinājumu.)
Ko darīt, ja neesmu atradis meklēto? Produktus varat meklēt vairākos dažādos veidos:
1) lapas augšpusē ir meklēšanas lauks. Tajā varat meklēt konkrētu lampu ("PH 5"), stilu vai veidu ("āra lampas"), dizaineru vai ražotāju ("Artemide") vai pat krāsu.
2) Galvenajā izvēlnē jūs atradīsiet saites, lai pārlūkotu visu mūsu piedāvājumu, kā arī jaunumus, produktus pārdošanā, zīmolus, dizainerus, kā arī daudz iedvesmojošu ieteikumu un rakstu.
3) Lapas kreisajā pusē bieži redzēsiet meklēšanas sadaļu, kurā varat filtrēt meklēšanu pēc veida, krāsas, materiāla un daudz kā cita.
Ko darīt, ja man joprojām ir jautājumi? Sazinieties ar mums pa tālruni +371 66 155 208 vai
info@lampemesteren.lv – mūsu Klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks labprāt jums palīdzēs!
Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.
Kā es varu apmaksāt savu pasūtījumu? Lampemesteren.lv mēs pieņemam maksājumus, izmantojot VISA un Mastercard. Mēs pieņemam arī PayPal un bankas pārskaitījumus. Pirms pasūtījuma apstiprināšanas jūs varēsiet redzēt visus attiecīgos maksājumus.
Ja maksājat ar kredītkarti, rezervēto summu no jūsu konta noņemsim 2 darba dienu laikā.
Vai es varu samaksāt, kad mans pasūtījums ir piegādāts? Pēcapmaksa (Maksa: 3 EUR)
Piegādes gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts par skaidru naudu, lūdzu, ņemiet vērā šādu informāciju:
- Visa pasūtījuma summa tiek samaksāta tieši kurjeram, kas piegādā pasūtījumu.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par summām, kas pārsniedz 1300 EUR
- Piegādes pakalpojumam ir iespēj
Vai es varu veikt pasūtījumu pa pastu vai faksu? Nē. Drošības apsvērumu dēļ mēs nevaram pieņemt pasūtījumus pa pastu vai faksu. Mūsu Klientu apkalpošanas dienesta darbinieki ar prieku palīdzēs jums veikt pasūtījumu mūsu interneta veikalā, taču jums pašam būs jāveic faktiskais pasūtījums.
Vai maksāšana tiešsaistē ir droša?Pilnīgi noteikti. Tā kā Lampemesteren.lv drošība ir galvenā prioritāte, visa saziņa starp karšu īpašniekiem un mūsu maksājumu sistēmu notiek, izmantojot šifrētu SSL (Secure Socket Layer) savienojumu. Citiem vārdiem sakot, tikai Nets, kas mūsu vārdā apkopo digitālos maksājumus, var piekļūt jūsu datiem. Mēs redzēsim tikai to, vai jūsu darījums ir vai nav apstiprināts.
Kādus dokumentus es saņemšu? Tiklīdz apstiprināsiet savu pasūtījumu, mēs jums nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu, kurā būs norādīts, ko esat pasūtījis un par ko esat samaksājis. Lūdzu, saglabājiet un/vai izdrukājiet šo apstiprinājumu, jo tas kalpo arī kā garantijas apliecinājums.