Krājumu stāvoklis

Pie katra Lampemesteren interneta veikala produkta jūs redzēsiet norādi par tā noliktavas statusu. To var atrast gan lapās ar vairāku produktu režģi (zem produkta cenas), gan arī atsevišķu produktu aprakstu lapās (zem cenas, pa labi no galvenā produkta attēla). Uz krājumu statusu norāda zaļš vai sarkans punkts, kam seko teksts.

Šeit varat redzēt, kā krājumu stāvoklis ietekmē jūsu pasūtījuma piegādi:

Ir noliktavā

Prece ir noliktavā, un mēs to nosūtīsim pēc iespējas ātrāk.

Būs noliktavā: 3-5 dienas (piemērs)

Prece nav noliktavā. Tomēr, ņemot vērā pasūtījumu, mēs sagaidām, ka tā būs noliktavā 3-5 darba dienu laikā (piemērs). Piegādei, lūdzu, jāparedz vēl 1 līdz 3 darba dienas. Maz ticamajā gadījumā, ja tas prasīs ilgāku laiku, mēs jūs par to informēsim, izmantojot jūsu Edison pasūtījuma saiti.

Skaldā: 2023-12-15 (piemērs)

Tas nozīmē, ka prece nav noliktavā, bet mēs esam saņēmuši piegādes datumu no mūsu piegādātāja. 15-12-2023 ir tikai piemērs, taču parasti šis datums ir vēlāks. Šādā gadījumā preces piegāde jums prasīs papildu 1 līdz 3 darba dienas. Maz ticamā gadījumā, ja piegādes laiks būs ilgāks, mēs jūs par to informēsim, izmantojot jūsu Edison pasūtījuma saiti.

No out of stock

Tas nozīmē, ka preces nav noliktavā un mēs vēl nezinām, kad mūsu piegādātājs varēs to piegādāt. Pēc pasūtījuma veikšanas mēs pēc iespējas ātrāk informēsim jūs, izmantojot jūsu Edison pasūtījuma saiti, par paredzamo piegādes datumu*.


Ja jūsu pasūtītā prece nav noliktavā un kādu iemeslu dēļ mūsu piegādātājs nespēj ievērot paredzamo piegādes datumu, mēs jūs informēsim par situācijas attīstību. Jūs vienmēr saņemsiet vēstuli, kad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts un mēs saņemsim maksājumu.

Šie piegādes termiņi ir aptuvenie, pamatojoties uz informāciju, ko saņemam no mūsu piegādātājiem.

Mēs nosūtām jūsu pasūtījumu, kad visas preces ir mūsu noliktavā. Ja vēlaties, lai jūsu pasūtījums tiktu sadalīts vairākās piegādēs, jo piegādātāju piegādes termiņi atšķiras, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Mēs katru dienu cītīgi strādājam, lai apstrādātu, iepakotu un nosūtītu jūsu pasūtījumu!

Ja Jums ir kādi jautājumi par preces noliktavas statusu vai par pasūtījuma piegādes termiņu, vienmēr varat sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienesta komandu. Mēs apstrādājam pieprasījumus tikai angļu valodā.

*Lūdzu, atcerieties, ka paredzamais piegādes laiks ir tikai orientējošs, nevis garantēts.