Kompensācijas

Kā es varu atgūt naudu?

Mēs atmaksāsim jūsu naudu, tiklīdz saņemsim un apstrādāsim jūsu atgrieztās preces. Lūdzu, ņemiet vērā, ka noslogotajos periodos atgriešanas nodaļas atgriešanas apstrāde var aizņemt 7-10 dienas.

Atmaksas laiks pēc tam ir atkarīgs no tā, kā esat samaksājis par produktu:

Kredītkarte/debetkarte: 2-5 darba dienas pēc tam, kad esam apstrādājuši atgriešanu.

PayPal: pēc tam, kad būs saņemts pirkums: - Maksājumu kartes un maksājumu kartes apmaksa: Pēc atgriešanas apstrādes: 2-5 darba dienas. PayPal tīmekļa vietnē vai lietotnē jūs varat izvēlēties, vai atmaksu pārskaitīt uz bankas kontu vai PayPal kontu.

Bankas pārskaitījumu: Līdz 30 darba dienām pēc atgriešanas apstrādes. Atgriešanas veidlapā, lūdzu, norādiet visus attiecīgos konta numurus, maršrutēšanas kodus utt.

Pēcapmaksa: Atmaksu var veikt tikai pēc tam, kad maksājums ir reģistrēts.
Atmaksu var veikt tikai ar bankas pārskaitījumu.
Lūdzu, atgriešanas veidlapā norādiet visus attiecīgos kontu numurus, pārskaitījuma kodus utt.

Rēķins: Līdz 30 darba dienām pēc tam, kad esam apstrādājuši jūsu atgriešanu. Ja esat pasūtījis vairākas preces, jūs maksājat tikai par tām precēm, kuras saglabājat. Ja esat jau apmaksājis rēķinu un veicat atgriešanu 30 dienu laikā pēc piegādes saņemšanas, mēs atmaksāsim pirkuma summu.

Prasības

Ja saņemtais produkts ir bojāts vai bojāts, jums ir jāiesniedz prasība. Vienkārši izmantojiet saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas, lapas apakšā noklikšķiniet uz "Prasība" un izpildiet norādījumus. Jums būs jāpievieno attēli, kuros vismaz vienā no attēliem skaidri redzams bojājums vai defekts. Noteikti nosūtiet arī vismaz vienu visa izstrādājuma attēlu no priekšpuses un vienu no aizmugures, kā arī iekšējā un ārējā iepakojuma attēlus, tostarp nosūtīšanas etiķeti. Mēs apstrādāsim pretenziju un sazināsimies ar jums pēc iespējas ātrāk. Pretenziju procedūras atšķiras atkarībā no piegādātāja.
Any other questions about refunds?

Any other questions about refunds?

Contact our Customer Service team at info@lampemesteren.com or +45 96 75 04 78 – we’re happy to help.