Lūdzu, pārbaudiet savas pakas saturu, tiklīdz tā ir saņemta. Pārliecinieties, ka esat saņēmis pareizo produktu, ka tas nav bojāts un ka sūtījumā nekas netrūkst. Ja jūs to neizdarīsiet saprātīgā laikā (divas dienas) pēc piegādes, Lampemesteren.lv nevar uzņemties atbildību par jebkādiem bojājumiem. Ja sūtījums un/vai tā saturs ir bojāts piegādes brīdī, jums ir jāatver pretenzija, izmantojot unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas, - vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Pretenzija" un sekojiet norādījumiem. Jums būs nepieciešamas gan ārējā, gan iekšējā iepakojuma - tostarp piegādes etiķetes -, kā arī paša bojājuma fotogrāfijas.
Lampemesteren.lv nav atbildīgs par transportēšanas laikā bojātiem produktiem. Mēs vienmēr ļoti rūpīgi iesaiņojam jūsu pasūtījumu, lai līdz minimumam samazinātu iespējamos sūtījuma bojājumus.
Lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas dienestu, ja jums ir kādi jautājumi vai problēmas. Jūs varat sazināties ar mums pa pastu (
info@lampemesteren.lv), tērzējot vai zvanot. Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.