Piegāde un piegāde

Piegādes laiki

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes termiņi ir norādījumi, kas pamatojas uz paredzamo piegādes laiku, ko mēs saņemam no attiecīgajiem piegādātājiem. Reizēm atsevišķi produkti uz laiku tiek pasūtīti, kas var radīt kavēšanos; tas jo īpaši attiecas uz rezerves daļām un piegādātājiem, kas atrodas ārzemēs. Jūs vienmēr varat izmantot unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas, lai sekotu līdzi tā statusam.

Piegāde un piegāde

Mēs piegādājam sūtījumus visā pasaulē, un, ja vien nav pieprasīts citādi, mēs sūtām ar DPD, GLS, UPS un DSV. Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi ES teritorijā, ja pasūtījums ir 99 eiro vai lielāks, izvēloties GLS kā piegādes iespēju. Visas pārējās piegādes izmaksas tiek aprēķinātas atkarībā no piegādes adreses. Piegādes laiks ir atkarīgs arī no piegādes adreses un no tā, vai prece ir noliktavā jūsu vēlamajā krāsā/variantā. Īpašie pasūtījumi var pagarināt piegādes laiku - informāciju par paredzamo piegādes laiku skatiet atsevišķu izstrādājumu aprakstos.
Mēs neesam atbildīgi par piegādes uzņēmumu izraisītiem kavējumiem.

Visas mūsu preces tiek sūtītas ar paku pasta sūtījumu starpniecību. Tas dod iespēju izsekot sūtījumiem, ja rodas problēmas vai kavējumi.

Attiecībā uz sūtījumiem ārpus ES, lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu pasūtījums var aizkavēties, kamēr tiek muitots, un ka mēs neesam atbildīgi par kavējumiem, kas saistīti ar muitu. Jūs esat atbildīgs par jebkādiem muitas nodokļiem vai importa nodevām.

Pārbaudiet piegādi

Lūdzu, pārbaudiet savas pakas saturu, tiklīdz tā ir saņemta. Pārliecinieties, ka esat saņēmis pareizo produktu, ka tas nav bojāts un ka sūtījumā nekas netrūkst. Ja jūs to neizdarīsiet saprātīgā laikā (divas dienas) pēc piegādes, Lampemesteren.lv nevar uzņemties atbildību par jebkādiem bojājumiem. Ja sūtījums un/vai tā saturs ir bojāts piegādes brīdī, jums ir jāatver pretenzija, izmantojot unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas, - vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Pretenzija" un sekojiet norādījumiem. Jums būs nepieciešamas gan ārējā, gan iekšējā iepakojuma - tostarp piegādes etiķetes -, kā arī paša bojājuma fotogrāfijas.

Lampemesteren.lv nav atbildīgs par transportēšanas laikā bojātiem produktiem. Mēs vienmēr ļoti rūpīgi iesaiņojam jūsu pasūtījumu, lai līdz minimumam samazinātu iespējamos sūtījuma bojājumus.

Lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas dienestu, ja jums ir kādi jautājumi vai problēmas. Jūs varat sazināties ar mums pa pastu (info@lampemesteren.lv), tērzējot vai zvanot. Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.