Noteikumi un nosacījumi

Ar ko jūs sadarbojaties?

Jūs veicat darījumus ar Lampemesteren.lv.

Mūsu biroji atrodas:
Lampemesteren.lv
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DĀNIJA

PVN numurs: DK24210081

E-pasts: info@lampemesteren.lv
Tālrunis: +371 66 155 208

Noteikumi un nosacījumi

Veicot pasūtījumu šajā vietnē, jūs automātiski piekrītat mūsu noteikumiem un nosacījumiem. Tāpēc pirms pasūtījuma veikšanas iesakām rūpīgi izlasīt šos noteikumus.

Delivery times

Please note that delivery times are guidelines based on estimated delivery times that we receive from the relevant suppliers. Occasionally individual products are temporarily on back order which can create delays; this applies particularly to suppliers based abroad. We will contact you with expected delivery times as soon as they become available.

Pallet transport
Because of their fragility and/or size, some products need to be shipped on a wooden pallet. Pallets can not be delivered to a parcel shop – only to a private or business address. Someone must also be present to receive and sign for the delivery.
The driver will deliver the pallet to the curb. Please make sure that the driver can easily reach the delivery location. The pallet needs to be unloaded on to a solid surface – not grass or gravel as this can potentially damage the items on the pallet.

Produktu piegāde

Kad būsiet izvēlējies vēlamos produktus un ievietojis tos iepirkumu grozā, jums tiks lūgts sniegt personisko informāciju, tostarp vārdu, uzvārdu, adresi un maksājumu informāciju. Kad to būsiet izdarījis un veicis pasūtījumu, mēs nosūtīsim jums apstiprinājumu pa e-pastu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas nav galīgais pasūtījuma apstiprinājums.

Jūs saņemsiet arī unikālu saiti, kas ļaus jums pārbaudīt jūsu pasūtījuma statusu, tostarp paredzamos piegādes datumus.

Kad jūsu maksājums būs apstiprināts un pasūtījums būs reģistrēts mūsu noliktavā, jūs saņemsiet galīgo apstiprinājumu pa e-pastu, tostarp personīgo izsekošanas numuru, ko varat izmantot, lai izsekotu jūsu pasūtījumu, kā arī galīgo rēķinu. Lampermesteren.lv neiekasēs maksu par jūsu pasūtījumu, kamēr tas nebūs izvests no mūsu noliktavas.

Ja Jums ir vēl kādi jautājumi par preču iegādi no Lampemesteren.lv, vai arī vēlaties personīgu apkalpošanu un padomu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 66 155 208 darba dienās no 08:30 līdz 16:00 pēc Viduseiropas laika vai rakstiet uz info@lampemesteren.lv - mēs labprāt palīdzēsim. Jūs varat arī iepazīties ar mūsu bieži uzdotajiem jautājumiem, kur mēs atbildam uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Maksājums

Lampemesteren.lv mēs pieņemam maksājumus, izmantojot VISA un Mastercard. Jūsu maksājums netiks noņemts no jūsu kartes, kamēr jūsu pasūtījums neatstāj mūsu noliktavu. Visas Lampemesteren.lv cenas ir norādītas EUR un ietver 21% PVN.
Ja maksājat ar kredītkarti, rezervēto summu no jūsu konta noņemsim 2 darba dienu laikā.

Pēcapmaksa (Maksa: 3 EUR)
Piegādes gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts par skaidru naudu, lūdzu, ņemiet vērā šādu informāciju:
- Visa pasūtījuma summa tiek samaksāta tieši kurjeram, kas piegādā pasūtījumu.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par summām, kas pārsniedz 1300 EUR
- Piegādes pakalpojumam ir iespējams izvēlēties tikai UPS.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par pasūtījumiem, kas satur tik lielu produktu, ka tam nepieciešams specializēts transports.

Mēs pieņemam PayPal.

Ir iespējams maksāt arī ar bankas pārskaitījumu. Mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu, tiklīdz jūsu maksājums būs reģistrēts mūsu sistēmā.

Konfidencialitātes politika

Lampemesteren mēs apkopojam un izmantojam dažādu informāciju par jums saistībā ar jūsu pirkumiem pie mums.

Zemāk atradīsiet mūsu konfidencialitātes politiku. Lūdzu, izlasiet to, ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kāpēc un kā mēs droši apstrādājam jūsu personisko informāciju.

Šeit jūs varat iepazīties ar to, kā Lampemesteren ievēro Persondataloven (Dānijas privātuma likumu) no 2018. gada 24. maija.

Mūsu konfidencialitātes politiku lasiet šeit


Sīkfaili

Lampemesteren.lv izmanto sīkdatnes, lai optimizētu mūsu vietnes funkcionalitāti un padarītu tās apmeklējumu pēc iespējas vieglāku. Sīkdatnes no sava datora varat dzēst jebkurā laikā atkarībā no jūsu izvēlētās pārlūkprogrammas.

Facebook Advanced Matching
Piekrītot mārketinga sīkdatņu izmantošanai, jūs piekrītat izmantot Facebook Advanced Matching, kas uzlabo mūsu Facebook reklāmu atribūciju un konversiju izsekošanu. Mēs apkopojam un kopīgojam šifrētu informāciju ar Facebook (Meta), pamatojoties uz jūsu vārdu, tālruņa numuru, e-pastu un adresi. Šo informāciju pēc tam Facebook izmanto, lai identificētu jūsu profilu un pēc tam izveidotu mērķgrupas ar līdzīgiem cilvēkiem. Jūs jebkurā laikā varat atteikties no mārketinga sīkfailiem, izmantojot mūsu sīkfailu politiku.

Google Ads uzlabota e-komercija
Piekrītot mārketinga sīkdatņu izmantošanai, jūs piekrītat izmantot Google Ads paplašināto konversiju, kas uzlabo mūsu Google Ads atribūciju un konversiju izsekošanu. Mēs apkopojam un kopīgojam šifrētu informāciju ar uzņēmumu Google (Alphabet Inc.), pamatojoties uz jūsu vārdu, tālruņa numuru, e-pastu un adresi. Šo informāciju pēc tam Google izmanto, lai identificētu jūsu Google profilu un izsekotu jūsu pirkumu. Jūs jebkurā laikā varat atteikties no mārketinga sīkfailiem, izmantojot mūsu sīkfailu politiku. Turklāt Google lietotāji var kontrolēt, kādas reklāmas, tostarp klientu atbilstības reklāmas, viņi redz Google pakalpojumos, izmantojot Google reklāmu iestatījumus.

Mežizstrāde

Lampemesteren.lv izmanto reģistrēšanas sistēmu, lai apkopotu informāciju, kas mums sniedz statistisku priekšstatu par to, cik daudz apmeklētāju pie mums ierodas, no kurienes viņi nāk, kuras lapas viņi skatās utt. Šī informācija tiek izmantota tikai Lampemesteren.lv optimizācijai.

Terms of trade

We deliver world-wide and we ship via Postnord, GLS and DSV. We offer free shipping within the EU on orders of €99 or more. For orders of less than €99 within the EU the shipping charge is €12. All other shipping charges are calculated according to delivery address. Delivery time also depends on delivery address, as well as whether or not the product is in stock in your desired colour/variant.

Special orders can increase delivery time – you can find information about expected production time in the individual product descriptions. We will provide an estimated delivery date when you place your order, and if for some reason that date cannot be met you will be contacted as soon as possible by Edison, our automated mail system. You can always check your order status via the link you received after placing your order.

We ship the majority of our merchandise via parcel post. This makes it possible to track packages if problems develop or delays occur. Some products – because of their size, weight or fragility – are sent on wooden pallets. Lampemesteren.com is not responsible for delays caused by shipping companies.

Please inspect the contents of your package as soon as it arrives, before the product is installed. Make sure that you have received the correct product, undamaged, and that there is nothing missing from the shipment. If you do not do this within a reasonable amount of time (two days) after delivery, Lampemesteren.com cannot be held responsible for any damage.

If the package and/or its contents are damaged at the time of delivery you should open a claim via the unique link you received after you placed your order – just click on ‘Claim’ at the bottom of the status page and following the instructions. You’ll need photos of both the external and internal packaging – including the shipping label – as well as the damage itself.
Lampemesteren.com is not responsible for products damaged during transport. We always pack your order with great care to minimize any possible shipping damage.

Købeloven (the ‘Purchase Law’ in Denmark) may apply in the case of inadequate compliance with regulations. (§8, part 1, nr. 14)

For shipments outside the EU, please be aware that your order may be delayed while clearing customs and that we are not responsible for customs-related delays. You are responsible for any customs duties or import fees.

Returns

Jūs varat atgriezt savu pirkumu vietnē Lampmesteren.com 100 dienu laikā pēc piegādes. Lai veiktu atgriešanu, vienkārši izmantojiet unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas. Statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Atgriezt" un izpildiet norādījumus. Drīz jūs saņemsiet atgriešanas nosūtīšanas etiķeti, kuras cena tiks atskaitīta no jūsu atmaksātās summas.

Lūdzu, neaizmirstiet atgriezt preci tās oriģinālajā, nebojātā iepakojumā. Izvairieties no rakstīšanas uz iepakojuma un nevajadzīgas līmlentes izmantošanas, kā arī vienmēr saņemiet nosūtīšanas kvīti. Nepareizs iepakojums un iesaiņojums var radīt bojājumus pārvadāšanas laikā, un tā rezultātā mēs varam anulēt jūsu tiesības atgriezt preci, tāpēc esiet uzmanīgi. Nevilcinieties sazināties ar mums, ja jums ir kādi jautājumi par sūtīšanu.

Lūdzu, nosūtiet mums savu pasūtījumu atpakaļ pēc iespējas ātrāk, ne vēlāk kā 14 dienas pēc tam, kad esat mūs informējis, ka vēlaties veikt atgriešanu.

Ja esat pasūtījis lampu un izvēlējies bezmaksas spuldzīti/gaismas avotu vai ja gaismas avotu ir pievienojis lampas ražotājs, tad, atdodot lampu, ir jāatgriež arī gaismas avots.
Ja, atdodot lampu, jūs nepievienojat gaismas avotu, jums tiks pieprasīta samaksa par gaismas avotu.
Piemēram, ja esat iegādājies lampu, kas maksā 300 eiro, un izvēlējāties bezmaksas spuldzīti 10 eiro vērtībā, jums tiks atmaksāti tikai 290 eiro, ja vien jūs neatgriezīsiet spuldzīti.

Atcerieties, ka jūs esat atbildīgs par tiešajām izmaksām, kas saistītas ar jebkuras preces atgriešanu.

Kad mēs būsim saņēmuši preci un apstiprinājuši atgriešanu, mēs pēc iespējas ātrāk atmaksāsim naudu par pirkumu saskaņā ar Forbrugeraftaleloven ("Patērētāju līgumu likums" Dānijā) 21. panta 3. un 4. daļu. Mēs atmaksāsim naudu tikai par pirkuma veikšanai izmantoto maksājuma veidu, lai novērstu zagtu kredītkaršu/debetkaršu izmantošanu. Bankas pārskaitījuma gadījumā, lūdzu, norādiet visus attiecīgos konta numurus, šķirošanas kodus utt. Lūdzu, saglabājiet pastu kvīti kā sūtījuma apliecinājumu.

Atkārtoti, jūs esat atbildīgs par preču atgriešanas izmaksām.

ODR

Lai iesniegtu sūdzību par savu pirkumu, sazinieties ar Peder Frølund vai Jørgen Bækgaard Andersen šeit, Lampemesteren. Ja mēs nevaram rast apmierinošu risinājumu, varat nosūtīt sūdzību uz šādu adresi:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DĀNIJA
naevneneshus.dk

Ja esat citas ES valsts, kas nav Dānija, iedzīvotājs, varat iesniegt sūdzību, izmantojot ES Komisijas tiešsaistes sūdzību portālu - http://ec.europa.eu/odr.

Amortizācija

Kad patērētājs izmanto preci, tās vērtība samazinās vai samazinās. Ja jūs izmantojat produktu vairāk, nekā parasti ir pieņemts, un šis produkts zaudē vērtību, Lampemesteren.lv ir tiesības samazināt atmaksājamo summu, kad produkts tiek atgriezts. Nolietojums ir starpība starp sākotnējo pirkuma cenu un tirgus cenu, ko mēs varam pieprasīt, pārdodot produktu tālāk pēc tā atgriešanas. Tirgus cena ir produktu vērtība parastā mazumtirdzniecības darījumā starp mūsu interneta veikalu un patērētāju, nevis starp mūsu interneta veikalu un citu interneta veikalu vai starp diviem patērētājiem.

Noteiktās situācijās produkta lietošana nozīmē, ka to vairs nevar tālāk pārdot. Šādā gadījumā jūs zaudējat tiesības saņemt kompensāciju par šī produkta atgriešanu.

Iesaiņojumam var būt nozīme nolietojuma samazināšanā. Atvērts, bojāts vai pazaudēts iepakojums var samazināt produkta vērtību. Ja iepakojuma stāvoklis ietekmē produkta tālākpārdošanu, no jums atmaksātās summas tiks atskaitītas jauna iepakojuma izmaksas.

Sīkāku informāciju par preču atgriešanu skatiet šeit..

Prasības

Uz visām precēm attiecas Købelovens (Pirkuma likuma) noteikumi par 24 mēnešu pretenzijas tiesībām. Šīs prasības tiesības nozīmē, ka jūs varat iesniegt prasību par jebkādiem defektiem, kas radušies 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža. Prasības tiesības neattiecas uz gadījumiem, kad defekts rodas nepareizas lietošanas, nepietiekamas apkopes vai ikdienas nolietojuma dēļ.

Ja konstatējat defektus, trūkstošas detaļas vai trūkstošas piegādes, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 66 155 208 vai info@lampemesteren.lv.
Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Sīkāku informāciju par pretenzijām un to, kā atrast savu pasūtījumu, atradīsiet šeit.

Pamatotas pretenzijas gadījumā mēs atmaksāsim jūsu (saprātīgās) piegādes izmaksas.

Lūdzu, sūtiet produktu uz šādu adresi: Nosūtiet sūtījumu uz adresi:
Lampemesteren.lv
Birkemosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DĀNIJA

Alternatīvi mēs varam nosūtīt jums pa e-pastu atgriešanas etiķeti, kuru jūs varat izdrukāt un piestiprināt - labi redzamā vietā - pie sūtījuma.

Atbildība

Lampemesteren neuzņemas atbildību par jebkādām kļūdām un/vai izlaidumiem šajā tīmekļa vietnē, izpārdotiem produktiem, mūsu piegādātāju veiktām piegādes izmaiņām vai jebkādiem kavējumiem ārpus mūsu kontroles.

Mēs paturam tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt informāciju, cenas un preču un produktu aprakstus.

Mēs arī paturam tiesības atteikt pasūtījumus, ja kopā tiek piemērotas daudzuma atlaides, klientu kluba kartes un atlaižu kodi.

Gift cards

Our gift cards can be used to purchase any of our products. The cards are issued without names, so they make ideal gifts.

Gift cards are valid for three years from the date of purchase. They cannot be exchanged for cash. If you change your mind about a gift card it can be returned within 14 days of purchase for a full refund. Amounts under €10 will be refunded via bank transfer.

Discounts

Discount codes and other discounts cannot be combined with a customer club card or used on already discounted products. Please note that discount codes and other discounts cannot be applied to Philips Hue products.