Noteikumi un nosacījumi

Ar ko jūs sadarbojaties?

Jūs veicat darījumus ar Lampemesteren.lv.

Mūsu biroji atrodas:
Lampemesteren.lv
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DĀNIJA

PVN numurs: DK24210081

E-pasts: info@lampemesteren.lv
Tālrunis: +371 66 155 208

Noteikumi un nosacījumi

Veicot pasūtījumu šajā vietnē, jūs automātiski piekrītat mūsu noteikumiem un nosacījumiem. Tāpēc pirms pasūtījuma veikšanas iesakām rūpīgi izlasīt šos noteikumus.

Piegādes laiki

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes termiņi ir norādījumi, kas pamatojas uz paredzamo piegādes laiku, ko mēs saņemam no attiecīgajiem piegādātājiem. Reizēm atsevišķi produkti uz laiku tiek pasūtīti, kas var radīt kavēšanos; tas jo īpaši attiecas uz piegādātājiem, kas atrodas ārzemēs. Mēs sazināsimies ar jums, norādot paredzamos piegādes termiņus, tiklīdz tie būs pieejami.

Palešu transports
Dažus produktus to trausluma un/vai izmēru dēļ ir nepieciešams pārvadāt uz koka paliktņa. Paletes nevar piegādāt uz paku veikalu - tikai uz privātu vai uzņēmuma adresi. Kādai personai ir jābūt klāt, lai saņemtu un parakstītos par piegādi.
Autovadītājs nogādās paleti uz ietves. Lūdzu, pārliecinieties, ka šoferis var viegli sasniegt piegādes vietu. Palete jāizkrauj uz cietas virsmas, nevis zāles vai grants, jo tas var sabojāt uz paletes esošos priekšmetus.

Produktu piegāde

Kad būsiet izvēlējies vēlamos produktus un ievietojis tos iepirkumu grozā, jums tiks lūgts sniegt personisko informāciju, tostarp vārdu, uzvārdu, adresi un maksājumu informāciju. Kad to būsiet izdarījis un veicis pasūtījumu, mēs nosūtīsim jums apstiprinājumu pa e-pastu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas nav galīgais pasūtījuma apstiprinājums.

Jūs saņemsiet arī unikālu saiti, kas ļaus jums pārbaudīt jūsu pasūtījuma statusu, tostarp paredzamos piegādes datumus.

Kad jūsu maksājums būs apstiprināts un pasūtījums būs reģistrēts mūsu noliktavā, jūs saņemsiet galīgo apstiprinājumu pa e-pastu, tostarp personīgo izsekošanas numuru, ko varat izmantot, lai izsekotu jūsu pasūtījumu, kā arī galīgo rēķinu. Lampermesteren.lv neiekasēs maksu par jūsu pasūtījumu, kamēr tas nebūs izvests no mūsu noliktavas.

Ja Jums ir vēl kādi jautājumi par preču iegādi no Lampemesteren.lv, vai arī vēlaties personīgu apkalpošanu un padomu, sazinieties ar mums pa tālruni +371 66 155 208 darba dienās no 08:30 līdz 16:00 pēc Viduseiropas laika vai rakstiet uz info@lampemesteren.lv - mēs labprāt palīdzēsim. Jūs varat arī iepazīties ar mūsu bieži uzdotajiem jautājumiem, kur mēs atbildam uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Maksājums

Lampemesteren.lv mēs pieņemam maksājumus, izmantojot VISA un Mastercard. Jūsu maksājums netiks noņemts no jūsu kartes, kamēr jūsu pasūtījums neatstāj mūsu noliktavu. Visas Lampemesteren.lv cenas ir norādītas EUR un ietver 21% PVN.
Ja maksājat ar kredītkarti, rezervēto summu no jūsu konta noņemsim 2 darba dienu laikā.

Pēcapmaksa (Maksa: 3 EUR)
Piegādes gadījumā, ja sūtījums tiek piegādāts par skaidru naudu, lūdzu, ņemiet vērā šādu informāciju:
- Visa pasūtījuma summa tiek samaksāta tieši kurjeram, kas piegādā pasūtījumu.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par summām, kas pārsniedz 1300 EUR
- Piegādes pakalpojumam ir iespējams izvēlēties tikai UPS.
- Nav iespējams samaksāt skaidrā naudā par pasūtījumiem, kas satur tik lielu produktu, ka tam nepieciešams specializēts transports.

Mēs pieņemam PayPal.

Ir iespējams maksāt arī ar bankas pārskaitījumu. Mēs nosūtīsim jūsu pasūtījumu, tiklīdz jūsu maksājums būs reģistrēts mūsu sistēmā.

Konfidencialitātes politika

Lampemesteren mēs apkopojam un izmantojam dažādu informāciju par jums saistībā ar jūsu pirkumiem pie mums.

Zemāk atradīsiet mūsu konfidencialitātes politiku. Lūdzu, izlasiet to, ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kāpēc un kā mēs droši apstrādājam jūsu personisko informāciju.

Šeit jūs varat iepazīties ar to, kā Lampemesteren ievēro Persondataloven (Dānijas privātuma likumu) no 2018. gada 24. maija.

Mūsu konfidencialitātes politiku lasiet šeit


Sīkfaili

Lampemesteren.lv izmanto sīkdatnes, lai optimizētu mūsu vietnes funkcionalitāti un padarītu tās apmeklējumu pēc iespējas vieglāku. Sīkdatnes no sava datora varat dzēst jebkurā laikā atkarībā no jūsu izvēlētās pārlūkprogrammas.

Facebook Advanced Matching
Piekrītot mārketinga sīkdatņu izmantošanai, jūs piekrītat izmantot Facebook Advanced Matching, kas uzlabo mūsu Facebook reklāmu atribūciju un konversiju izsekošanu. Mēs apkopojam un kopīgojam šifrētu informāciju ar Facebook (Meta), pamatojoties uz jūsu vārdu, tālruņa numuru, e-pastu un adresi. Šo informāciju pēc tam Facebook izmanto, lai identificētu jūsu profilu un pēc tam izveidotu mērķgrupas ar līdzīgiem cilvēkiem. Jūs jebkurā laikā varat atteikties no mārketinga sīkfailiem, izmantojot mūsu sīkfailu politiku.

Google Ads uzlabota e-komercija
Piekrītot mārketinga sīkdatņu izmantošanai, jūs piekrītat izmantot Google Ads paplašināto konversiju, kas uzlabo mūsu Google Ads atribūciju un konversiju izsekošanu. Mēs apkopojam un kopīgojam šifrētu informāciju ar uzņēmumu Google (Alphabet Inc.), pamatojoties uz jūsu vārdu, tālruņa numuru, e-pastu un adresi. Šo informāciju pēc tam Google izmanto, lai identificētu jūsu Google profilu un izsekotu jūsu pirkumu. Jūs jebkurā laikā varat atteikties no mārketinga sīkfailiem, izmantojot mūsu sīkfailu politiku. Turklāt Google lietotāji var kontrolēt, kādas reklāmas, tostarp klientu atbilstības reklāmas, viņi redz Google pakalpojumos, izmantojot Google reklāmu iestatījumus.

Mežizstrāde

Lampemesteren.lv izmanto reģistrēšanas sistēmu, lai apkopotu informāciju, kas mums sniedz statistisku priekšstatu par to, cik daudz apmeklētāju pie mums ierodas, no kurienes viņi nāk, kuras lapas viņi skatās utt. Šī informācija tiek izmantota tikai Lampemesteren.lv optimizācijai.

Tirdzniecības noteikumi

Mēs piegādājam visā pasaulē un sūtījumus piegādājam, izmantojot Postnord, GLS, UPS un DSV. Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi ES teritorijā, ja pasūtījums ir 99 eiro vai lielāks. Pasūtījumiem, kuru summa ir mazāka par 99 €, piegādes maksa ES teritorijā ir 12 €. Visas pārējās piegādes izmaksas tiek aprēķinātas atkarībā no piegādes adreses. Piegādes laiks ir atkarīgs arī no piegādes adreses, kā arī no tā, vai prece ir vai nav noliktavā jūsu vēlamajā krāsā/variantā.

Īpaši pasūtījumi var pagarināt piegādes laiku - informāciju par paredzamo ražošanas laiku var atrast atsevišķu produktu aprakstos. Veicot pasūtījumu, mēs norādīsim paredzamo piegādes datumu, un, ja kādu iemeslu dēļ šo datumu nebūs iespējams ievērot, ar jums pēc iespējas ātrāk sazināsies mūsu automatizētā pasta sistēma Edison. Pasūtījuma statusu vienmēr varat pārbaudīt, izmantojot saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas.

Lielāko daļu savu preču mēs sūtām ar paku pasta sūtījumu. Tas dod iespēju izsekot sūtījumiem, ja rodas problēmas vai kavējumi. Daži produkti - to izmēra, svara vai trausluma dēļ - tiek sūtīti uz koka paliktņiem. Lampemesteren.com nav atbildīgs par aizkavēšanos, ko izraisa piegādes uzņēmumi.

Lūdzu, pārbaudiet savas pakas saturu, tiklīdz tā ir saņemta, pirms produkta uzstādīšanas. Pārliecinieties, ka esat saņēmis pareizo, nebojāto produktu un ka sūtījumā nekas netrūkst. Ja jūs to neizdarīsiet saprātīgā laikā (divas dienas) pēc piegādes, Lampemesteren.com nevar uzņemties atbildību par jebkādiem bojājumiem.

Ja sūtījums un/vai tā saturs ir bojāts piegādes brīdī, jums ir jāiesniedz pretenzija, izmantojot unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas, - vienkārši statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Pretenzija" un sekojiet norādījumiem. Jums būs nepieciešamas gan ārējā, gan iekšējā iepakojuma - tostarp piegādes etiķetes -, kā arī paša bojājuma fotogrāfijas.
Lampemesteren.com nav atbildīgs par transportēšanas laikā bojātiem produktiem. Mēs vienmēr ļoti rūpīgi iesaiņojam jūsu pasūtījumu, lai līdz minimumam samazinātu iespējamos pārvadāšanas bojājumus.

Neatbilstošas noteikumu ievērošanas gadījumā var tikt piemērots Købeloven ("pirkuma likums" Dānijā). (§8, 1. daļa, Nr. 14)

Attiecībā uz sūtījumiem ārpus ES, lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu pasūtījums var aizkavēties muitas formalitāšu kārtošanas laikā un ka mēs neesam atbildīgi par kavējumiem, kas saistīti ar muitas formalitātēm. Jūs esat atbildīgs par jebkādiem muitas nodokļiem vai importa nodevām.

Atgriež

Jūs varat atgriezt savu pirkumu vietnē Lampmesteren.com 100 dienu laikā pēc piegādes. Lai veiktu atgriešanu, vienkārši izmantojiet unikālo saiti, ko saņēmāt pēc pasūtījuma veikšanas. Statusa lapas apakšā noklikšķiniet uz "Atgriezt" un izpildiet norādījumus. Drīz jūs saņemsiet atgriešanas nosūtīšanas etiķeti, kuras cena tiks atskaitīta no jūsu atmaksātās summas.

Lūdzu, neaizmirstiet atgriezt preci tās oriģinālajā, nebojātā iepakojumā. Izvairieties no rakstīšanas uz iepakojuma un nevajadzīgas līmlentes izmantošanas, kā arī vienmēr saņemiet nosūtīšanas kvīti. Nepareizs iepakojums un iesaiņojums var radīt bojājumus pārvadāšanas laikā, un tā rezultātā mēs varam anulēt jūsu tiesības atgriezt preci, tāpēc esiet uzmanīgi. Nevilcinieties sazināties ar mums, ja jums ir kādi jautājumi par sūtīšanu.

Lūdzu, nosūtiet mums savu pasūtījumu atpakaļ pēc iespējas ātrāk, ne vēlāk kā 14 dienas pēc tam, kad esat mūs informējis, ka vēlaties veikt atgriešanu.

Ja esat pasūtījis lampu un izvēlējies bezmaksas spuldzīti/gaismas avotu vai ja gaismas avotu ir pievienojis lampas ražotājs, tad, atdodot lampu, ir jāatgriež arī gaismas avots.
Ja, atdodot lampu, jūs nepievienojat gaismas avotu, jums tiks pieprasīta samaksa par gaismas avotu.
Piemēram, ja esat iegādājies lampu, kas maksā 300 eiro, un izvēlējāties bezmaksas spuldzīti 10 eiro vērtībā, jums tiks atmaksāti tikai 290 eiro, ja vien jūs neatgriezīsiet spuldzīti.

Atcerieties, ka jūs esat atbildīgs par tiešajām izmaksām, kas saistītas ar jebkuras preces atgriešanu.

Kad mēs būsim saņēmuši preci un apstiprinājuši atgriešanu, mēs pēc iespējas ātrāk atmaksāsim naudu par pirkumu saskaņā ar Forbrugeraftaleloven ("Patērētāju līgumu likums" Dānijā) 21. panta 3. un 4. daļu. Mēs atmaksāsim naudu tikai par pirkuma veikšanai izmantoto maksājuma veidu, lai novērstu zagtu kredītkaršu/debetkaršu izmantošanu. Bankas pārskaitījuma gadījumā, lūdzu, norādiet visus attiecīgos konta numurus, šķirošanas kodus utt. Lūdzu, saglabājiet pastu kvīti kā sūtījuma apliecinājumu.

Atkārtoti, jūs esat atbildīgs par preču atgriešanas izmaksām.

ODR

Lai iesniegtu sūdzību par savu pirkumu, sazinieties ar Peder Frølund vai Jørgen Bækgaard Andersen šeit, Lampemesteren. Ja mēs nevaram rast apmierinošu risinājumu, varat nosūtīt sūdzību uz šādu adresi:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DĀNIJA
naevneneshus.dk

Ja esat citas ES valsts, kas nav Dānija, iedzīvotājs, varat iesniegt sūdzību, izmantojot ES Komisijas tiešsaistes sūdzību portālu - http://ec.europa.eu/odr.

Amortizācija

Kad patērētājs izmanto preci, tās vērtība samazinās vai samazinās. Ja jūs izmantojat produktu vairāk, nekā parasti ir pieņemts, un šis produkts zaudē vērtību, Lampemesteren.lv ir tiesības samazināt atmaksājamo summu, kad produkts tiek atgriezts. Nolietojums ir starpība starp sākotnējo pirkuma cenu un tirgus cenu, ko mēs varam pieprasīt, pārdodot produktu tālāk pēc tā atgriešanas. Tirgus cena ir produktu vērtība parastā mazumtirdzniecības darījumā starp mūsu interneta veikalu un patērētāju, nevis starp mūsu interneta veikalu un citu interneta veikalu vai starp diviem patērētājiem.

Noteiktās situācijās produkta lietošana nozīmē, ka to vairs nevar tālāk pārdot. Šādā gadījumā jūs zaudējat tiesības saņemt kompensāciju par šī produkta atgriešanu.

Iesaiņojumam var būt nozīme nolietojuma samazināšanā. Atvērts, bojāts vai pazaudēts iepakojums var samazināt produkta vērtību. Ja iepakojuma stāvoklis ietekmē produkta tālākpārdošanu, no jums atmaksātās summas tiks atskaitītas jauna iepakojuma izmaksas.

Sīkāku informāciju par preču atgriešanu skatiet šeit..

Prasības

Uz visām precēm attiecas Købelovens (Pirkuma likuma) noteikumi par 24 mēnešu pretenzijas tiesībām. Šīs prasības tiesības nozīmē, ka jūs varat iesniegt prasību par jebkādiem defektiem, kas radušies 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža. Prasības tiesības neattiecas uz gadījumiem, kad defekts rodas nepareizas lietošanas, nepietiekamas apkopes vai ikdienas nolietojuma dēļ.

Ja konstatējat defektus, trūkstošas detaļas vai trūkstošas piegādes, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 66 155 208 vai info@lampemesteren.lv.
Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Sīkāku informāciju par pretenzijām un to, kā atrast savu pasūtījumu, atradīsiet šeit.

Pamatotas pretenzijas gadījumā mēs atmaksāsim jūsu (saprātīgās) piegādes izmaksas.

Lūdzu, sūtiet produktu uz šādu adresi: Nosūtiet sūtījumu uz adresi:
Lampemesteren.lv
Birkemosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DĀNIJA

Alternatīvi mēs varam nosūtīt jums pa e-pastu atgriešanas etiķeti, kuru jūs varat izdrukāt un piestiprināt - labi redzamā vietā - pie sūtījuma.

Atbildība

Lampemesteren neuzņemas atbildību par jebkādām kļūdām un/vai izlaidumiem šajā tīmekļa vietnē, izpārdotiem produktiem, mūsu piegādātāju veiktām piegādes izmaiņām vai jebkādiem kavējumiem ārpus mūsu kontroles.

Mēs paturam tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt informāciju, cenas un preču un produktu aprakstus.

Mēs arī paturam tiesības atteikt pasūtījumus, ja kopā tiek piemērotas daudzuma atlaides, klientu kluba kartes un atlaižu kodi.

Dāvanu kartes

Mūsu dāvanu kartes var izmantot, lai iegādātos jebkuru no mūsu produktiem. Kartes tiek izsniegtas bez nosaukumiem, tāpēc tās ir ideāla dāvana.

Dāvanu kartes ir derīgas trīs gadus no iegādes datuma. Tās nevar apmainīt pret naudu. Ja pārdomājat par dāvanu karti, to var atgriezt 14 dienu laikā pēc iegādes, saņemot pilnu naudas summu. Summas, kas ir mazākas par 10 eiro, tiks atmaksātas ar bankas pārskaitījumu.

Atlaides

Atlaižu kodus un citas atlaides nevar apvienot ar klientu kluba karti vai izmantot jau atlaistiem produktiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka atlaižu kodus un citas atlaides nevar piemērot Philips Hue produktiem.