Kur šobrīd ir mana paka?

Kad jūsu pasūtījums atstās mūsu noliktavu, jūs saņemsiet piegādes apstiprinājumu, kurā būs norādīta visa informācija, kas jums nepieciešama, lai 24 stundas diennaktī varētu izsekot jūsu sūtījumam.

Ja jums ir kādi jautājumi par piegādi vai piegādi, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu info@lampemesteren.lv vai +371 66 155 208.

Šobrīd klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.

Es neesmu saņēmis savu sūtījumu - ko es varu darīt?

Ja paredzamais piegādes termiņš ir pagājis, bet jūs joprojām neesat saņēmis savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu Klientu apkalpošanas dienestu - viņi labprāt izpētīs un noskaidros, kas noticis ar jūsu sūtījumu. Vienkārši nosūtiet mums e-pastu uz šādu adresi info@lampemesteren.lv vai zvaniet mums pa tālruni +371 66 155 208.

Vēl kādi jautājumi par piegādi un piegādi?

Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa tālruni info@lampemesteren.lv vai +371 66 155 208 – mēs labprāt palīdzēsim.
Pašlaik klientu apkalpošanas dienests var apstrādāt tikai angļu valodā nosūtītos pieprasījumus.